Når du endrer i bestillingen i Quickbutik eller hos betalingsmetoden så fungerer ikke Marker som levert ettersom informasjonen ikke stemmer med informasjonen om ordren.

Det sendes et signal til Klarna, Nets, Payson når man trykker på Marker som levert som skal aktivere betalingen hos betalingsmetoden som da ikke fungerer om informasjonen i ordren har blitt endret. Du vil da få opp et varsel i butikken som sier “kunne ikke markere ordren som sendt. (betalingsmetoden) finner ikke reservasjonsnummer”.

Du må da aktivere betalingen manuelt hos betalingsmetoden. Dette gjør du ved å logge inn i kontrollpanelet hos betalingsmetoden og håndterer ordren manuelt.

Slik gjør du for å markere som levert:

  1. Forsikre deg over at du har håndtert ordren manuelt hos betalingsmetoden.
  2. Naviger deretter til Ordrer i kontrollpanelet hos Quickbutik.
  3. Trykk på Marker som levert. 
  4. Kryss av for Aktiver hos X (Klarna, Nets, Payson). Når du krysser av vil det ikke sendes ut til betalingsmetoden.
  5. Klikk så på Marker som levert. 
  6. Ferdig!