Inkludert i:Quickbutik ProQuickbutik StandardQuickbutik Startup For å bruke Klarna Checkout Global (V3) som betalingsmetode må du aktivere en avtale i butikken din. Du kan velge å søke om en avtale direkte i kontrollpanelet via Quickbutik eller å aktivere en eksisterende avtale. Slik søker du om og aktiverer Klarna Checkout Global: Naviger til Kasse > Betalingsmetode og lokaliser Klarna. Klikk på knappen Aktiver direkte. Fyll ut all informasjon i skjemaet og send inn søknaden din. Etter det er det bare å vente på informasjon fra Klarna om ytterligere instruksjoner for å få Klarna Global fullt aktivert for butikken din. Hvis du vil lese om hele søknadsprosessen kan du gjøre det her. Slik aktiverer du en eksisterende avtale med Klarna Checkout Global: Naviger til Kasse > Betalingsmetode og lokaliser Klarna. Klikk på Aktiver direkte > Ja, skriv inn detaljer. Angi Klarna Merchant Username og Klarna Merchant Password. Sørg for at det er KCO Username og KCO Password som du angir. Dette er så kalt API-nøkler (integrasjonsnøkler) som du finner i portalen hos Klarna. Klikk på Aktiver. Bra å vite: Klarna har som krav at informasjon om selskapet som organisasjonsnummer. Registret adresse for selskapet samt kjøpsbetingelser skal være synlig i butikken før du søker om Klarna som betalingsmetode i butikken din. Ditt ButiksID/Merchant-ID for Klarna finner du i kontrollpanelet under Kasse > Betalingsmetode > Klarna. Det er ditt ButiksID som identifiserer deg og din butikk overfor Klarna og forenkler oppgivelsen ved eventuell kontakt med dem. Om du har endret domenet for butikken din i løpet av søknadsprosessen, kan Klarna informere deg om at URL-en din ikke er aktiv. Da må du informere Klarna om ditt nye domene slik at de kan fullføre søknadsprosessen. Relaterte linker: Klarna: Hva skjer etter at jeg har søkt? Klarna: Hvo mye koster det med Quickbutik? Videoguide: Var dette til hjelp? Ja Nei