Inkludert i:Quickbutik ProQuickbutik StandardQuickbutik Startup For å bruke Kustom Checkout som betalingsmetode må du aktivere en avtale i butikken din. Du kan velge å søke om en avtale direkte i kontrollpanelet via Quickbutik eller å aktivere en eksisterende avtale. Slik søker du om og aktiverer Kustom Checkout: Naviger til Kasse > Betalingsmetode og lokaliser Kustom. Klikk på knappen Aktiver direkte > Nei, opprett ny. Fyll ut all informasjon i skjemaet og send inn søknaden din. Etter det er det bare å vente på informasjon fra Kustom om ytterligere instruksjoner for å få Kustom Checkout fullt aktivert for butikken din. Hvis du vil lese om hele søknadsprosessen kan du gjøre det her. Slik aktiverer du en eksisterende avtale med Kustom Checkout: Naviger til Kasse > Betalingsmetode og lokaliser Klarna. Klikk på Aktiver direkte > Ja, skriv inn detaljer. Angi API Username og API Password. Sørg for at det er KCO Username og KCO Password som du angir. Dette er så kalt API-nøkler (integrasjonsnøkler) som du finner i portalen hos Kustom. Klikk på Aktiver. Bra å vite: Kustom har som krav at informasjon om selskapet som organisasjonsnummer. Registret adresse for selskapet samt kjøpsbetingelser skal være synlig i butikken før du søker om Kustom som betalingsmetode i butikken din. Ditt ButiksID/Merchant-ID for Kustom finner du i kontrollpanelet under Kasse > Betalingsmetode > Kustom. Det er ditt ButiksID som identifiserer deg og din butikk overfor Kustom og forenkler oppgivelsen ved eventuell kontakt med dem. Om du har endret domenet for butikken din i løpet av søknadsprosessen, kan Kustom informere deg om at URL-en din ikke er aktiv. Da må du informere Kustom om ditt nye domene slik at de kan fullføre søknadsprosessen. Relaterte linker: Kustom: Hva skjer etter at jeg har søkt? Kustom: Hvo mye koster det med Quickbutik? Var dette til hjelp? Ja Nei