Har du mottatt en e-post fra Kustom om at din URL ikke er live, kan dette være fordi du har endret domenet for butikken i løpet av tiden som søknadsprosessen for Kustom var i gang. 

Under søknadstidspunktet var butikken din lokalisert på minbutikk.quickbutik.no. Du velger da å bruke ditt eget domene, minbutikk.no i stedet, før søknadsprosessen er fullført. Når Kustom deretter håndterer søknaden din og vil gå gjennom butikken din, vil den ikke lenger være på minbutik.quickbutik.no (som var tilfellet da søknaden ble sendt inn), og deres kontroll over butikken vil ikke være mulig. Om dette skjer vil Kustom sende deg en e-post med informasjonen om at nettadressen din ikke er live. 

Alt du trenger å gjøre da er å fortelle Kustom hvilket domene butikken din nå er på. Når Kustom har mottatt denne informasjonen fra deg, fortsetter søknadsprosessen.

Var dette til hjelp?