Du kan tilby separate adresseinformasjon i kassen. Det åpner opp muligheten for at kundene dine kan levere bestillingen til noen andre. En nyttig funksjon for deg som selger gaveprodukter der leveringen skal til en annen mottaker.

Slik gjør du:

  1. Naviger til Innstillinger > Checkout Setup i kontrollpanelet ditt.
  2. Lokaliser Kundeinformasjon i kassen og kryss av for Tilby separat faktura/leveringsadresse. 
  3. Klikk på Lagre endringer.

Når kundene dine kommer til kassen kan de nå velge å krysse av for “Bruk informasjonen ovenfor som leveringsadresse” og angi en annen leveringsadresse om det er et ønske.

Slik vises det på bestillingsbekreftelsen:

Når du har fått en bestilling med en annen leveringsadresse vil du se dette på bestillingen i kontrollpanelet. Informasjon om leveringsadressen vises under tittelen Mottaker. Informasjonen til den som har gjort bestillingen finnes under tittelen Bestiller.