CCheckout FAQ (Frequently Asked Questions) er en funksjon som kan hjelpe deg å øke konverteringen din. Samtidig reduserer innkommende spørsmålene, direkte i kassen din. Du kan vise opptil 5 spørsmål som synes lengst ned på kassesiden.

Slik gjør du:

  1. Naviger til Innstillinger og lokaliser Checkout FAQ. Aktiver via swich-knappen og klikk på Åpne. 
  2. Velg å klikke mellom å velge de ferdige forslagene og deretter fylle inn svaret ditt eller velg å opprette et eget spørsmål ved å trykke på Opprett eget spørsmål. Et felt for spørsmål og svar åpnes.
  3. For å endre rekkefølgen på spørsmålene lokaliser ikonet med to piler som du finner til venstre på spørsmålet. Klikk, dra og slipp ruten på ønsket plassering.
  4. Klikk på Lagre endringer. Nå ligger det 5 FAQ spørsmål lengst ned på siden når man kommer til kassen.

Videoguide:

Var dette til hjelp?