Har fornyelsen av abonnementet ditt mislyktes så kan du lese om hva som skjer om betalingen for butikken din ikke har nådd oss. Slik går det til: Quickbutik er en abonnementstjeneste og du betaler alltid for butikken din på forhånd og betalingen trekkes automatisk på forfallsdato. Om den automatiske betalingen mislykkes, for eksempel om du ikke har nok penger på kortet ditt, sender vi deg en e-post med forklaring om at betalingen dessverre ikke kunne foretas. Det vises også et varsel i kontrollpanelet ditt om at betalingen mislyktes. Det blir da gjort et nytt forsøk dag de neste to dagene. Om fornyelsen ikke lykkes gå gjennom i løpet av disse tre dagene så fortsetter butikken i Offline-modus (pausemodus og kundene vil ikke få tilgang til butikken. Etter ytterligere to dager (den sjette dagen) vil det bli gjort et nytt og siste forsøk på å trekke fra kortet ditt. Hvis betalingen lykkes fjernes Offline-modus og butikken din vil være online igjen. Om betalingen ikke lykkes blir abonnementet avsluttet. Tidslinje: Dag 1(forfallsdato): Betaling forsøker å bli trukket fra kortet ditt. Dag 2: Et nytt forsøk på å belaste kortet blir gjort. Dag 3: Et nytt forsøk blir gjort. Hvis dette mislykkes settes butikken i Offline-modus. Dag 4: Dag 5: Dag 6: Et siste forsøk på å belaste kortet blir gjort. Om betalingen mislykkes også denne gangen vil abonnementet bli avsluttet. Hva betyr det at abonnementet avsluttes? Butikken kommer ikke til å fjernes. Den vil finnes i opptil to måneder og under denne tiden har du fortsatt tilgang til kontrollpanelet slik at du kan aktivere butikken på nytt. Hvordan kan jeg se når fornyelsen blir gjort? Vi anbefaler at du som butikkeier holder deg oppdatert på når neste fornyelse vil finne sted og sørge for at du har dekning på kortet ditt den dagen. Du finner dette ved å navigere til Brukerinnstillinger > Håndtere abonnement. Der kan du se datoen for neste fornyelse som skal trekkes. Om du ikke ønsker å fortsette med Quickbutik er det viktig at du avslutter abonnementet før forfallsdato hvis ikke blir en ny betalingsperiode aktivert. Du kan lese hvordan du gjør dette her. Hvis du har spørsmål eller funderinger angående betaling for din butikk, er du selvfølgelig alltid velkommen til å kontakte vår support. Var dette til hjelp? Ja Nei