Inkludert i:Quickbutik Standard Med vår integrasjon til Posten Bring kan du som butikkeier enkelt opprette og skrive ut fraktetiketter direkte fra Quickbutiks kontrollpanel. For å bruke integrasjonen må du først ha en fraktavtale med Posten Bring og hente dine API-opplysninger. Følg stegene nedenfor for å aktivere integrasjonen. Før du aktiverer integrasjonen, må du: Søke om en fraktavtale hos Posten Bring via denne lenken. Hente ditt innloggings-ID og API-nøkkel fra Brings portal. Slik aktiverer du Bring: Naviger til Innstillinger > Posten Bring i kontrollpanelet ditt. Klikk på switch-knappen for å aktivere tilkoblingen. Angi Innloggings-ID og API-nøkkel (du finner disse i Brings portal). Velg kundenummer (de som er knyttet til din Posten Bring-avtale). Klikk på Lagre – tilkoblingen er nå aktivert. Still inn standardalternativer: Velg frakttjeneste: Angi hvilken Bring-tjeneste du vil bruke som standard. Velg tilleggstjenester: For eksempel hjemlevering eller varsling. Angi pakkeinnstillinger: Sett standardstørrelse og vekt på pakkene dine. Velg vektberegning: Skal vekt beregnes ut fra handlekurvens totale vekt eller en forhåndsdefinert vekt? Fyll inn avsenderinformasjon: Butikkens adresse og kontaktopplysninger. Slik oppretter du en fraktetikett: Naviger til bestillinger og åpne en spesifikk bestilling. Du kan tilpasse frakttjeneste, tilleggstjenester, vekt og mål ved behov. Klikk på Opprett pakkseddel. Klikk på Åpne pakkseddel for å skrive den ut. Sporingsnummeret fylles ut automatisk og vises når bestillingen markeres som sendt. Bra å vite: Det er ikke mulig ved eksport å booke frakt med tjenestene: Business Parcel og PickUp Parcel per i dag. Dette kommer i en fremtidig oppdatering. Kun utskrift er mulig: Posten Bring har ingen «Lagre»-funksjon slik enkelte andre fraktintegrasjoner har. Flere fraktetiketter per bestilling: Du kan opprette flere fraktetiketter for én ordre om nødvendig. Sporingslenke oppdateres: Hvis flere fraktetiketter opprettes, vil alltid den siste sporingsinformasjonen være tilgjengelig. Feilmeldinger: Eventuelle feil ved opprettelse av fraktetikett vises som en notis inne i bestillingen. Det finnes ikke støtte for å la kunden velge utleveringssted i kassen. Dette kommer i en fremtidig oppdatering. Relaterte linker: Hvordan fungerer frakt i Quickbutik? Hvordan ordner jeg fraktavtale? Var dette til hjelp? Ja Nei