• Administrer bokføringen automatisk.
  • Hente lagersaldo fra produktregisteret kontinuerlig og automatisk.
  • Sende produkters langersaldo kontinuerlig og automatisk til Fortnox.
  • Synkroniser kundedata og ordrehistorikk til Fortnox.
  • Overfør enkelt data fra Quickbutik til Fortnox og unngå klipp og klistre inn.

… Eller alt på samme tid. Nedenfor kan du lese hvordan koblingen fungerer:

Synkronisering av bestillinger
Når en ordre er synkronisert, er alle dataene som trengs for at regnskapet skal sendes, så fullstendige som mulig. Kunder opprettes og oppdateres, produkter i ordren synkroniseres og moms og leveringsmetoder blir automatisk registrert til riktig konto.

En ordre synkroniseres automatisk når en ordre er lagt inn og er klar til å håndteres. Du kan velge å deaktivere automatikken og synkronisere når du måtte ønske det ved å klikke på Fortnox-knappen som ligger på en ordre i kontrollpanelet.

Produktsynkronisering
Produktene synkroniseres automatisk mellom Fortnox og Quickbutik hvis de er aktivert. Hver gang et produkt skapes eller redigeres synkroniseres endringene med Fortnox artikkelkatalog. Du kan velge å deaktivere automatikken og synkronisere når du selv ønsker det ved å klikke på Fortnox-knappen som er tilgjengelig når du redigerer et produkt i kontrollpanelet. Produkter som er en del av en bestilling som synkroniseres, synkroniseres alltid.

Bokføring
Regnskapet ditt blir håndtert automatisk ved hver synkronisering til Fortnox. Det er mulig å automatisere hele flyten for en ordre, helt til å faktisk bokføre fakturaen som er opprettet.

Fakturaer
En bestilling i Quickbutik kan velges å automatisk lages som en bestilling eller som en faktura (ubetalt). Du kan velge å automatisk opprette fakturagrunnlag i Fortnox og automatisk legge ut fakturaer som opprettes.

Kunder og adresser
Kunder og leveringsadresser oppdateres automatisk når en ordre synkroniseres. Kunden oppdateres og opprettes hvis den ikke allerede er tilgjengelig (basert på e-postadresse som er den unike identifikatoren).